Дошкільний навчальний заклад "Веселка"

                м. Краматорськ
Меню сайту
Категорії розділу
Публікації [16]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Статті » Публікації

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА - САДОК) № 97 «ВЕСЕЛКА » КОМБІНОВАНОГО Т

     Відповідно  положення про загальний навчальний заклад  проведено звітування керівника ДНЗ про свою діяльність на загальних зборах педагогічного колективу, батьків, піклувальної ради.      

Задача звіту така:

  1. Персональний внесок керівника у підвищення рівня організації  навчально-виховного процесу у дошкільному навчальному закладі;
  2. Вжиті керівником заходи щодо зміцнення модернізації матеріально – технічної бази навчального закладу;
  3. Вжиті заходи щодо забезпечення  навчального закладу кваліфікованими педагогічними кадрами та доцільність їх розстановки;
  4. Залучення педагогічної та батьківської громадськості навчального закладу до управління його діяльністю; співпраця з громадськими організаціями;
  5. Дисциплінарна практика та аналіз звернень громадян з питань діяльності навчального закладу. Реагування керівника на зауваження та пропозиції, викладені батьківським комітетом, радою та піклувальною радою, батьками, представниками інших органів громадського самоврядування.

Дошкільний навчальний заклад № 97 „ Веселка”  знаходиться за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, вул. Л.Бикова 7, тел. 6-31-39.

     Комплектація груп здійснюється згідно Уставу та специфіці ДНЗ.

Для продуктивного функціонування дошкільного закладу в дошкільному закладі працюють 11 груп:

з них - 9 україномовних;

            4 профільних(2 математичні, екологічна, художньо-естетична);

          4 групи спеціального призначення для дітей з порушенням постави та плоскостопістю.   Діти 5-ти річного віку повністю охоплені навчанням.

 1.  По першому питанню  слухали завідуючу  ДНЗ № 97 Кінденко В.Л.,  яка доповіла про плодотворну творчу роботу колективу.

       Керівник закладу розповіла про організацію роботи за річним планом зауважила, що особлива увага зверталась на продовження  створення у ДНЗ комфортного середовища для фізичного та психічного здоров’я малюків. Робота була спрямована на розвиток особистості кожної дитини, врахування її індивідуальних інтересів, надання права на вільний вибір, актуалізацію її саморозвитку.

        Проводилась робота з педагогами по формуванню професійної компетентності вихователів з розвитку компетентності дошкільників в оптимальних для віку  основних видах діяльності.

   Ініціативу, творчість, здатність до новаторства педагоги реалізували у своїх творчих роботах, які були представлені на міському рівні.

  • методична комісія для музичних керівників «Організація навчально - виховного процесу з музичного  виховання  у навчальному  році»

             на обласному рівні:

·        Конгрес освітян Донеччини « Регіональна освіта: інновації - моніторинг - якість».

·        Відкрита педагогічна студія «Актуальні проблеми Дошкільної освіти Донеччини;перспективи,інновації,розвиток».

·        Обласний круглий стіл «Формування ціннісних орієнтирів і громадської самосвідомості учасників навчально-виховного процесу»

·        КПК музичних керівників «Інноваційні підходи до проведення музичних занять»

     В ДНЗ завдяки спонсорській допомозі батьків, роботи піклувальної ради створено сучасне предметно-ігрове середовище. Усі групи оснащені сучасними  меблями,  іграшками, посудом, естетично оформлені.

    За цей рік було зроблено:   

Зроблені капітальні ремонти:

  • групової кімнати групи № 12;
  • спальної кімнати групи № 5;
  • Світлиця;
  • капітальний ремонт туалетних кімнат груп  № 6, 7.

Придбано:

  • миючі засоби щомісячно;
  • білизна на 2 групи, гардини на спортивну залу, на 3 групи; кабінети;
  • дитячі костюми;

Заплановано відремонтувати:

  • косметичний ремонт коридору першого поверху;
  • № 8 – капітальний ремонт групової кімнати;
  • №10 – ремонт роздягальні;
  •  капітальний ремонт туалетних кімнат в групах № 4,5;
  • заміна сантехніки в туалетній кімнаті групи № 1;
  • «Світлиця»  - роздягальня;
  • Частково замінено посуд, кухонний інвентар на харчоблоці та групах. Кожен місяць закуповуються миючі та дезінфікуючі  засоби, медикаменти, інвентар для технічних робіт,   канцелярські товари, проводиться поточний ремонт технічного обладнання кухні та пральні.
  • Пофарбовані дитячі майданчики,поповнено ігрове обладнання, завезено пісок, зроблено бігову доріжку на спортивному майданчику.
  • Обладнана казкова галявинка.

         У цьому навчальному році за рахунок бюджету Краматорської міською ради  одержані: електропіч, пральна машинка, холодильник, подушки, матраци, ковдри,   рушники, комплекти постільної білизни, шафи дитячі для одягу, дитячі ліжка, гойдалки, пісочниці, посуд (чашки, тарілки, блюдця), фарба, пральний порошок. Відремонтована частина покрівлі дитячого садка. Відновлене  асфальтне покриття  в центральній частині двору перед будівлею дитячого садка за допомогою     лідера групи  «Об’єднаний   Краматорськ»   Голови правління  ПАО НКМЗ  Г.С.Сукова,  депутата  Краматорської  міської  ради  Єрмольченко  О.Ю.,  відремонтовані  сходи перед харчоблоком та входом в дошкільний навчальний заклад.

         Хотілось би відмітити допомогу всіх батьків у благодійній допомозі. А також винести подяку Піклувальній раді(голові Святобог Ю.В.),  Батьківському комітету та Раді ДНЗ, які активно працювали протягом навчального року у тісному контакті з адміністрацією та громадськістю міста.

Дошкільний заклад здійснює свою діяльність в межах передбачених статутом, який на підставі Закону України „ Про освіту ”, Закону України

„ Про дошкільну освіту ”, Положення про дошкільний виховний заклад

України» визначає основну мету і завдання дошкільного закладу.

Головною метою закладу є задоволення потреб громадян у нагляді, оздоровленні, вихованні та навчанні дітей дошкільного віку.

ДНЗ повністю забезпечений технічним та обслуговуючим персоналом згідного штатного розкладу.

 

      3. Педагогічний колектив дошкільного закладу складається із 60 осіб:

педагогів – 26;   помічників вихователя – 13, медична сестра – 1,  обслуговуючого персоналу – 20.

     З метою підвищення фахової майстерності педагоги ДНЗ проходять курси підвищення кваліфікації. У період з 2015 - 2016 н.р. курсову підготовку пройшли педагоги: Пономаренко Н.І., Козлова Т.Р., Кінденко В.Л., Каминіна Г.І., Ілієнко І.О., Фесенко О.Б., Чумак І.А. Перепідготовка здійснюється відповідно до перспективного плану, порушень плану за останні роки не було.

     Крім курсів підвищення кваліфікації, педагоги дошкільного закладу підвищують свій професійний рівень шляхом самоосвіти, завдяки якій знайомляться з передовим педагогічним досвідом вихователів міста,  програмно-методичними документами, державними та інструктивно-нормативними, програмами, посібниками нового покоління, шляхом залучення педагогів до участі в методичній роботі міста;  через систему методичної роботи в дошкільному закладі. Атестаційна комісія в ДНЗ проводиться відповідно до Закону України „ Про освіту ” та „ Типового положення  про атестацію педагогічних працівників України ”.

     Атестація підпорядкована перспективному плануванню на п’ять років і проводиться в зазначені положенням терміни. У наявності є всі необхідні документи щодо організації і проведення атестації.

    В цілому, атестаційна компанія у нас сприяє підвищенню рівня навчально-виховного процесу.

У ДНЗ працює 26 педагогів, з них-14 мають вищу освіту, 13 – середньо-спеціальну. Педагоги мають високий кваліфікацій рівень:

- 6 педагогів      -  вища категорія;

- 5 педагогів      -  1  категорія;

- 3 педагога         -  2 категорія

  - 12 педагогів  –   спеціаліст.

  Високий рівень професіоналізму у 16 педагогів, у 8 педагогів середній рівень , який вони постійно підвищують .

      За результатами моніторингу професійної майстерності та відгуків батьками кращими педагогами названі:

вихователі ясельної групи №5 : Першина Т.А., (за створення сприятливих умов для адаптації дітей раннього віку і створення психологічного комфорту в групі):

вихователі груп:

Ілієнко І.О.,  Ржавська Ю.В.,  Козлова Т.Р., Кобець Л.В. (високий рівень соціальної компетентності    дітей).

  фіз..керівник Дрьомова С.Б.

  керівник «Світлиці» Бернікова С.В.

  муз.керівник Лихачова Н.А.

Всі співробітники ДНЗ за  допомогою батьків робили косметичні ремонти в своїх групах. Найбільш активно працювали:

- батьки груп № 7, 10, 4, 9,11.

          Система фізичного виховання базується на принципах особистісної та диференційованої орієнтації, пріоритету оздоровчої спрямованості.

         У ДНЗ модернізоване предметно-ігрове середовище з урахуванням впровадження фізкультурно-оздоровчих , особистісно-зорієнтованих технологій в освітній процес, проведення різних типів і форм фізкультурних занять.

         У ДНЗ реалізується система загартування  „ Повітряні ванни у русі після сну ”, яка складається з гімнастики у ліжку , ходьбі по корекційній доріжці і рухливої гри у груповій кімнаті при температурі нижче, чим у спальні на 2 градуси.

         Розроблені заходи по зміцненню здоров’я дітей, по зниженню захворюваності, по оздоровленню часто хворіючих дітей. Фізичне виховання забезпечується базовими програмами та інноваційними технологією

  • М.Єфименко „ Театр фізичного виховання ”

 Робота з фізичного виховання проводилась методично грамотно відповідно напрямку  групи: загального типу, спеціалізації,     з урахуванням груп здоров’я.

 

Зусилля педагогічного колективу в 2015-2016 навчальному році було спрямовано на вирішення таких завдань:

  • Розвиток зв’язного мовлення дітей через використання інтерактивних інноваційних технологій;
  • Формування патріотизму у дітей через виховання любові до рідного краю;
  • Виявлення та втіленні в роботу з дітьми інтерактивних прийомів предметного малювання.

Списочний  склад  63 дитини ,  до школи йдуть 56 дітей   (за віком не йдуть – 3, за бажанням батьків – 4).

 Підтвердженням ефективності        роботи з дітьми є те, що по результатам обстеження дітей старшого дошкільного

Високий рівень27 дітей

Середній рівень27 дітей

Низький рівень2 дитини .

         Педагоги нашого дошкільного закладу намагались створити сприятливі умови для особистого становлення і творчої реалізації кожної дитини і формування її соціальної компетенції.

Вихователями старших груп була проведена психолого-педагогічна діагностика по методиці Смелянської Н.В. В результаті обстеження були виявлені діти з вираженими здібностями.

Артистичні здібності: 

1. Плахотін Ваня     ЗОШ № 16

2. Салатун Альоша   ЗОШ № 10

3. Фатєєва Марія    ЗОШ № 10

4. Комарова Ліза    ЗОШ № 25

5. Третьяк Кароліна   ЗОШ № 10

6. Шевцова Марія   ЗОШ № 16

7. Святобог Назар    ЗОШ № 10

8. Фастовець Соня   ЗОШ № 10

9.Пашков Данііл    ЗОШ № 16

Інтелектуальні здібності:

1. Дорноступ Соня   ЗОШ № 26

2. Головко Єгор     ЗОШ № 16

3. Фатєєва Марія   ЗОШ № 10

4. Янченко Саша  ЗОШ № 16

5. Святобог Назар   ЗОШ № 10

6. Маркова Поліна   ЗОШ № 10

7. Лазарєв Максим   ЗОШ № 26

8. Зємєлєв Захар      ЗОШ № 10

9. Данилов Кирило   ЗОШ № 10

Літературні здібності:

1. Чигасова Орина     ЗОШ № 10

2. Поздняков Ігор    ЗОШ № 16

Спортивні здібності:

1. Бутович Поліна    ЗОШ № 10

2. Третьяк Кароліна   ЗОШ № 10

3. Шевцова Марія   ЗОШ № 16

4. Рудаков Максим   ЗОШ № 16

5.  Лазарєв Максим   ЗОШ № 26

6. Данилов Кирило   ЗОШ № 10

7. Фатєєва Марія   ЗОШ № 10

8. Паршин Віталій   ЗОШ № 16

9. Морозов Максим   ЗОШ № 10

10. Камєнєва Василіса   ЗОШ № 10

Музичні здібності:

1. Шевцова Марія   ЗОШ № 16

2. Третьяк Кароліна   ЗОШ № 10

3. Андрієнко Ілона  ЗОШ № 16

Художньо-естетичні:

1. Кондратенко Ліза   ЗОШ № 16

2. Маркова Поліна   ЗОШ № 10

3. Фастовець Соня   ЗОШ № 10

4. Чепурняк Кіра  ЗОШ № 16

5. Яремко Рената   ЗОШ № 10

Особистісно-орієнтований підхід до розвитку дитини вимагає і від педагога сформованості соціальної компетентності, а саме: здатності до переживання, поваги до дітей, справжньої інтелігенції, духовної культури, високого професіоналізму, готовності до творчої віддачі тощо.

         Вісім груп в дошкільного навчального закладу мають україномовний режим. Випускники дошкільного закладу продовжать навчання  в українських класах    - 30 дітей , російських класах      - 26 дітей.

 Весь педагогічний процес в  групах проводився регулярно та планово. Спостерігалась серйозна підготовка вихователів до всіх форм роботи з дітьми та творчий підхід.      

Однак вважаємо за необхідне:

  1. Збільшувати інтерес у дітей та їх батьків до поваги до своїх національних особливостей.
  2.  Продовжувати залучати батьків до організації та активної участі у спільних святах та розвагах.
  3. Надалі продовжувати роботу по володінню культурою мовлення педагогів та активно застосовувати інтерактивні методи та прийоми щодо мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку.

 

 

 

Організація харчування:

     Одне із головних завдань, що вирішується в ДНЗ – це забезпечення конституційного права кожної дитини на охорону його життя і здоров’я.

      Здоров’я дітей неможливо  забезпечити без раціонального харчування, яке є необхідною умовою їх гармонійного зростання, фізичного і нервово-психічного розвитку, стійкості до дії інфекцій і інших чинників зовнішнього середовища. Крім того правильно організоване харчування формує у дітей культурно-гігієнічні навички, корисні звички, так звану раціонально харчову поведінку, закладає основи культури харчування.

       В ДНЗ належна увага приділяється організації правильного харчування дітей, забезпеченню асортименту продуктів відповідно до перспективного меню, технології та якості приготування страв, організації харчування в групах.

       Для забезпечення відповідного асортименту продуктів комісією по харчуванню складається перспективне меню з обов’язковим дотриманням норм дитячого харчування.

       Продукти харчування постачаються  регулярно за встановленими нормами та зберігаються відповідно строкам реалізації.

      Контроль за харчуванням здійснюється завідуючою, старшою медичною сестрою  і триває на всіх етапах приготування їжі. Нарікань СЕС  відносно організації харчування у нашому дошкільному закладі  немає.

       Діти отримують додатковий сніданок, який включає в себе соки.

 В поточному році відсоток виконання норм натуральних продуктів знизився в порівнянні з 2014 роком на 3,6%, що становить 71,4 %.

 

Найменування продукту

Норма

Виконання норм в %

1

Хліб

80 -120

100

2

Масло вершкове

12-21

100

3

Масло рослинне

6 - 9

86

4

М’ясо

60 - 100

84

5

Риба

25 - 45

54

6

Яйце

10 - 20

107

7

Молоко

350 - 400

33

8

Творог

35 - 45

38

9

Сметана

5 - 10

85

10

Сир твердий

3 - 5

37

11

Цукор

35 - 45

92

12

Мука

15 - 25

90

13

Крупа

30 - 45

129

14

Картопля

130 - 180

87

15

Овочі

180 - 230

60

16

Фрукти

45 - 100

2

17

Соки

50 – 70

32

 

Не виконані у повному обсязі молочна продукція по причині невідповідності строків реалізації продуктів завозу постачальниками.

За результатами аналізу батьками перспективного меню на тиждень були зроблені слідуючі висновки: батьки на 75 % оцінюють добре асортимент продуктів, різноманітність страв, якість приготування   їжі.

      Медичне обслуговування:

     Для здійснення медичного обслуговування вихованців у дошкільному закладі працюють: старша медична сестра та медична сестра, а також лікар – педіатр амбулаторії сімейної  медицини.

      Медико – профілактична робота здійснюється відповідно до річного плану, затвердженого завідуючою дошкільним закладом та завідуючою амбулаторією сімейної медицини, помісячних планів.

         В ДНЗ № 97 виконуються заходи лікувально - профілактичного характеру: щеплення, антропометрія, перевірка постави, огляд на педикульоз.

Профілактичні щеплення плануються відповідно до віку дітей на рік, місяць. Звіт проведення профілактичних щеплень та їх аналіз систематично передаються в дитячу поліклініку.

          Більшість батьків з розумінням відносяться до цією необхідної процедури, але на жаль не всі. Тому ми постійно ведемо роз’яснювальну роботу з цієї проблеми як на загальних так і на групових зборах, а також в індивідуальному порядку.

           Поглиблений огляд дітей  у дошкільному закладі не проводився, його проходять в поліклініці у присутності батьків з метою виявлення захворювань.

          З метою покращення стану здоров’я дітей та створення оптимальних умов для їхнього оздоровлення на протязі року проводяться такі заходи:

- вітамінізація, аромотерапія, фітотерапія.

- масаж.

 Аналіз відвідування дітей за рік:

відвідування становить  55,1 %

захворюваність   7,4 %

 Причинами  низького відвідування дітей вважаємо:

- наявність великого проценту непрацюючих  батьків. які   часто залишають дітей дома.

 - погані погодні умови в осінньо – зимовий період.

      Нещасних випадків з дітьми та працівниками в ДНЗ не було, відсутні приписи зі сторони СЄС.

      

 Активну участь в управлінні дошкільним навчальним закладом приймають батьки. Завідуюча тісно співпрацює з піклувальною радою, яка працює в ДНЗ. Роботі піклувальної ради можна дати позитивну оцінку, завдяки її  активності в дошкільному закладі постійно поповнюється матеріально-технічна база, створюється сучасний інтер’єр в дошкільному закладі.

          Батьківська та піклувальна ради працюють в тісному контакті з батьками вихованців. Всі благодійні внески батьків були використані згідно бізнес – плану розвитку ДНЗ, вівся суворий контроль за їх використанням. Кожний місяць всі батьки мали змогу ознайомитись з раціональним використанням благодійних внесків з матеріалів звітів в інформаційний куточках для батьків.

Претензій до адміністрації дошкільного закладу з боку членів піклувальної ради та батьків в поточному році не було.

        

 

Завідувач  ДНЗ                                                                      В.Л.Кінденко

 

 

 

 

Категорія: Публікації | Додав: nn220711 (2016-07-22)
Переглядів: 226 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2021
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz